miércoles, 10 de diciembre de 2014

Exposicion do Santa Isabel

A semana pasada, os alumnos de terceiro e mais nós, fomos pola mañá ver a exposición das "Heroínas de Sálvora", a exposición era en Ribeira, e acompañáronnos a miña profe Nela e a profe de terceiro, Manola.
Tiña catro partes, unha que falaba como se montou o barco, outra falaba un pouco de como era por dentro, noutra podíase observar en maquetas como era o barco e na última falaba das Heroínas.
A min gustáronme moito as fotos das Heroínas, tamén me encantaron as maquetas dos barcos, pero o que máis me gustou foi o camarote montado. Non me gustou moito Pilar a guía, porque cansáronseme as pernas e non era capaz de sentarme ás escondidas. Olvidábaseme que me gustou moito ir con Ana no autobús, porque falamos de Furbys e doutras cousas que xa son un pouco privadas.

Traballo feito por Antía

No hay comentarios:

Publicar un comentario